nedjelja, 14. kolovoza 2016.

Životna zadaća

Pozdrav dragi čitaoče,

Sa mojim amaterskim te skromnim znanjem i iskustvom o temi "Da li slijediti svoje snove i ne gledati materijalno" , bih počeo današnji blog.Tema je više nego pogodna,naročito za mlade Balkana i cijelog svijeta.
Živimo u vremenu punom mogućnosti,kompromisa,dokazivanja i egoizma.Ah,ta poznata riječ,egoizam.Vrlo mračna i podmukla osobina,koja karakteriše,nažalost,velik broj ljudi današnjeg vremena.Smatra se da je najbolje biti egoista u vremenu u kakvom živimo i postojimo,te da samo pomoću egoizma možemo postići pravu slavu i zasluge koje na predstoje.
Moje skromno mišljenje zasniva se ne samo na konstatacijama i dokazanom,već na mom odgoju i onome što sam naučio u dosadašnjem školovanju.
Sopstveno njegovanje ili ti američki rečeno (self-care),je bitna karakteristika današnjeg doba i čovjek ne može biti postojan ako ne posjeduje tu neku dozu samopoštovanja,dostojanstva te ako ne drži do sebe.U normalnim dozama je vrlo zdravo,no prevelike količine self-care prelaze u egoizam i samim tim blate kako individuu tako i njeno okruženje i cijelo društvo.Ljudi su zaslijepljeni od egoizma i materijalnog,štodovodi to općeg kolapsa ljudskih vrijednosti i motiva,također i ljudske etike.

Uz egoizam se često postavlja pitanje : "Biti egoista ujedno znači i biti random(obična) osoba ?

MOJ ODGOVOR : U današnjem vremenu,da.Zavirite samo na internet ili na ulice,i vidjet ćete : egoizam hara čovječanstvom.A ujedno, nimalo nije loše biti drugačiji,to sa ponosom govorim iz sopstvenog iskustva.
Od malena sam bio drugačiji,a majka me je učila da poštuje drugačije.U masi klonova koji koračaju Zemljom,bio sam i dan danas jesam osoba koja s ponosom radi drugačije stvari i izdvaja se iz skupine.
S obzirom da mi je tek 17 godina,živim u obećanju da nikad neću izdati svoje sopstveno ja te da ću uvijek ostati iskren prema sebi.
Koliko god vas ljudi uvlačili u rupu svojih klonova,borite se za vaše mišljenje i za mogućnost iskazivanja.Dokazivanje vam ne treba,jer nikome ne treba dokazivati u što vjerujete,samo je važno da vi u to čvrsto vjerujete i žarko želite.
Nadam se da u ovom kratkom i toliko amaterskom blogu ste naučili nešto i izvukli koju poruku,jer smatram da je moja skromna misija na ovoj Zemlji,biti sretan i učinite druge ljude sretnim i posebnim.
Hval za čitanje i do sljedećeg čitanja,budite mi zdravi!

Sarajevo,august 2016.

Nema komentara:

Objavi komentar