subota, 13. kolovoza 2016.

In a world full of Kim Kardashian, be a Meredith Grey !

Pozdrav svima,
dragi čitaoci,lijep pozdrav svima želim na moj blog i samim tim na moj prvi post.Tema,po meni jako delikatna,treba ostaviti jak utisak o mom mišljenju o današnjoj situaciji na Balkanu i u svijetu.Pogledajte,na početku želim reći da nisam hejter ničijeg rada ni truda,ali ova imena koja su spomenuta u naslovu služe samo kao sinonim koji daje zajednica i društvo,čega ću se također dotaknuti.
Gledam KUWTK(Keeping up with the Kardashians) i kao srednjoškolac i tinejdžer sobodnu mogu reći da sam opsjednut tom emisiju.Bukavlno opsjednut.Da ne bih lagao,volim dramu i reality show-e tako da uživam u KUWTK.Želim svima onima koji blate Kim K i slične njoj da čine ogromnu uslugu dotičnoj.Naš narod je dosta ne edukovan i nije svjestan da spominjanjem nečijeg imena doprinosi slavu i popularnost dotičnom.Zato ljudi uzmite knjigu,pročitajte ju i edukujte se,a ne sudite nikome ako ne znate o čemu se točno radi.
S druge strane,u ovom postu želio bih govoriti o ljudskim vrijednostima.Što su ro ljudske vrijednosti i da li smo ih mi ljudi izgubili? Pogledajte,dr. Meredith Grey,izmišljen lik po mom skromnom mišljenju ima sve stavke da bude nazvana "čovjek i racionalna osoba".Najtužnije je to što je dr, Grey izmišljen lik i ne postoji.Mislim da dalje ne trebam prenositi ideje.
Govoreći o ljudima na Balkanu,jedna vrlo zaostala i ne edukovana nacija,nacija koja ne prihvata novo i moderno ne ide u korak s vremenmom.Nama ne trebaju svjetski lideri i predjsednici da nas izvedu iz ovog pakla zvanog Balkan,nama treba EDUKACIJA !! Ni manje ni više,mi nemamo pojma o svjetski bitnim temama o kojima,da bi ušli u svijet tj EU,trebali što šta da znamo.Nismo svjesni da nas naš egoizam i egocentrizam ukopava sve dublje i dublje u rupu koja se zove 92-95.Vrlo smo nazadni,pričamo stalno o ratu i vraćamo se na tu užasnu temu.Ljudi,probudite se i shvatite da je 2016. trebamo gledati naprijed a ne se osvrtati na ružne i mračne teme.Što je bilo bilo je,prošlost je ispisana,a budućnost je prazan papir.Mastilo je u našim rukama,Počnimo pisati.
Hvala na čitanju,do sljedećeg puta,zdravi mi budite!

Sarajevo,august 2016

Nema komentara:

Objavi komentar